loading...
نمادافرین
behson بازدید : 59 شنبه 10 خرداد 1399 نظرات (0)

تابلو تبلیغاتی

امروزه تابلو تبلیغاتی نقش بسزایی در جذب مشتری دارد و ارتباط میان مشتری و فروشنده محسوب می‌شود. یکی از بهترین روش های تبلیغات استفاده از تابلو تبلیغاتی است. از تابلو تبلیغاتی در سر در مغازه، فروشگاه، شرکت و دفاتر استفاده می‌شود. این مصری‌ها بودند که برای اولین بار از تابلو تبلیغاتی استفاده کردند.

انتخاب نوع تابلو تبلیغاتی بستگی به سلیقه و بودجه دارد. در انتخاب نوع تابلو، جمله، رنگ و تصویر باید دقت کرد و با طراحان تابلو مشورت کرد زیرا تابلو باید به گونه‌ای باشد که عابران در نگاه اول متوجه شوند که در این مکان چه محصول یا کاری ارائه می‌شود. تابلو باید جذب کننده باشد و عابران را به سمت مغازه و همانند آن بکشاند.

قیمت تابلو به متریال و شرکت سازنده آن بستگی دارد. اگر تابلو کیفیت بالایی داشته باشد، طول عمر بیشتری نیز خواهد داشت و به طبع قیمت آن گرانتر خواهد بود. همانطور که گفتیم انتخاب نوع تابلو به سلیقه و بودجه بستگی دارد اما محل قرار گرفتن بعضی از تابلوها در فضای بیرونی است که در معرض نور خورشید و وزش باد و باران قرار می گیرند و نیاز است که از تابلو با کیفیت و طول عمر بیشتر استفاده شود. تابلوها انواع چینی و غیرچینی دارند. اما شرکت هایی وجود دارد که از وسایل چینی استفاده نمی‌کنند و برای تابلوها گارانتی ۱۲ الی ۱۸ ماهه نیز ارائه می‌دهند. تابلوهای چینی با توجه به کیفیت پایینی که دارند ارزان هستند و خیلی زود بلا استفاده می‌شوند.

تابلو تبلیغاتی

 

انواع تابلو تبلیغاتی

تابلو استیل، استیل طلایی، چلنیوم، چلنیوم الماسی، چلنیوم کریستالی، چلنیوم پانچ شده، با حروف برجسته

تابلو تبلغاتی پشت بامی

از این نوع در مکان مرتفع و پشت بام استفاده می‌کنند. در زیرساز تابلو تبلیغاتی پشت بامی پروفیل سنگین بکار گرفته شده است و زمینه اصلی آن معمولا کامپوزیت، ترمود و چوب پلاست است. همچنین برای نوشته این تابلو از حروف برجسته استفاده می‌کنند که چلنیوم، پلکسی و استیل است.

تابلو تبلیغاتی فلکسی

این نوع تابلوها برای سر در مغازه، شرکت و فروشگاه ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از مزیت تابلو تبلیغاتی فلکسی این است که رویه فلکس آن قابل تعویض است و اگر بعد از مدتی تصمیم گرفتید طرح آن را تغییر دهید به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید. لامپی که در این تابلو بکار رفته است مهتابی است که سالانه عوض می‌شود.

انواع تابلو فلکسی

تابلو فلکسی مکعبی
ریلی
اسکلت فلزی
سپری

تابلو تبلیغاتی حروف برجسته چلنیوم: برای ساخت تابلو چلنیوم از رویه پلکسی گلاس و لبه چلنیوم که از جنس آلومینیوم است استفاده می‌شود. آلومینیومی که برای ساخت حروف بکار می رود باعث شده هر نوع طرحی را به راحتی بر روی آن پیاده کرد.

تابلو تبلیغاتی حروف برجسته چلنیوم ستاره‌ای : در این تابلوها جنس حروف از پلاستیک است و در ساخت لبه آن چلنیوم بکار گرفته شده است. از لامپ smd برای نور داخل حروف استفاده می شود.

تابلو حروف برجسته پلاستیک سه بعدی و کیوم دارای رنگ ها و طرح های فانتزی مختلفی می باشد.

تابلو تبلیغاتی سه بعدی و کبوم از سه قسمت سطح رو، سطح کناری، سطح زیرین تشکیل شده است.

حروف استیل

جنس این حروف ورق استیل، آهن، تیتانیوم و... است که می توان آن را با ال ای دی و اس ام دی نور پردازی کرد.حروف برجسته استیل در گذشته از برنز و برنج ساخته می شد که با گذشت زمان تغییر رنگ داده و سیاه می شد. ترکیب حروف استیل و ورق پلکسی بر جذابیت تابلو افزوده و به علت طرح و رنگ مختلفی که دارد مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. طلایی خش دار و براق، نقره ای خش دار و براق، دودی و مسی از انواع حروف استیل است.

تابلو حروف برجسته پلکسی: در ساخت تابلوهای پلکسی از طلق های پلکسی گلاس در رنگ های متنوع استفاده می شود که با ال ای دی پ اس ام دی نورپردازی می شود.

تابلو تبلیغاتی پلکسی در موارد زیر مورد استفاده قرار می گیرد:

 ورودی و بخش ها
راهنمایی طبقات
سر در اتاق
استند رو میزی

تابلو تبلیغاتی فلزی

حروفی که در این تابلو بکار رفته از جنس فلز است و به همین دلیل باعث می شود نور از آن عبور نکند. برای نورپردازی این نوع تابلوها از لامپ‌های smd استفاده می کند. تابلو فلزی دارای سطح پایه‌ای هستند. این پایه باعث به وجود آمدن فاصله‌ای از سطح شده که لامپ ها در آن قسمت قرار می گیرند.

تابلو رینگی: حروف برجسته تابلو رینگی ترکیب پلاستیک و فلز است و به علت وجود پلاستیک نور از آن میگذرد.

تابلو چلنیوم کریستالی

اجسام شیشه‌ای که موجب شکست نور و ایجاد درخشندگی می‌شوند، اجسام کریستالی نام دارند. اگر تابلو سر در یک فروشگاه درخشنده باشد بیشتر به چشم می‌آید. از میان انواع مختلف تابلو، چلنیوم کریستالی و چلنیوم الماسی بیشترین درخشندگی را دارند. مهمترین اصل در تبلیغات بکارگیری خلاقیت و نوآوری است. جنس تابلو چلنیوم آلومینیوم است که ضدخش می‌باشد و از دوام بالایی برخوردار است. به سبب همین ویژگی‌ها در شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم است.

برای ساخت این نوع تابلوها از دانه‌های کریستالی و ورق پلکسی گلاس شفاف و ورقه‌های پلاستیک اکرولیک استفاده می‌کنند. از آنجایی که طراحی تابلو تبیلغاتی چلنیوم کریستالی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد، نکاتی را در خصوص طراحی تابلو ارائه می دهیم.

مواردی که در طراحی تابلو چلنیوم کریستال مهم است:

انتخاب رنگ متناسب تابلو چلنیوم : رنگی که برای طراحی تابلو انتخاب می شود باید متناسب با کسب و کار باشند.
مرغوبیت جنس تابلو چلنیوم: هر چقدر مواد بکار رفته در تابلو مرغوب باشد تابلو از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود.
مکان نصب تابلو چلنیوم: تابلو تبلیغاتی باید در مکان مناسبی نصب شود بگونه ای که از انوع زوایا قابل دید باشد.
متن متناسب تابلو چلنیوم: متنی که برای تابلو استفاده می‌کنیم باید علاوه بر کوتاهی مفهوم را به مخاطب برساند و در عین حال جذابیت داشته باشد و او را به سمت فروشگاه سوق دهد.
سایز مناسب تابلو چلنیوم : تابلو تبلیغاتی نباید آنقدر کوچک باشد که مورد توجه قرار نگیرد و دیده نشود و همینطور نباید آنقدر بزرگ باشد که چشم را اذیت کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
شرکت نماد با بیش از ده سال سابقه در زمینه ساخت استند فروشگاهی، استند تبلیغاتی و ساخت استند نمایشگاهی (رول آپ، پاپ آپ، کانتر سمپلینگ و فروش، استند شارژر موبایل مکان های عمومی، انواع استند کراس و …) در خدمت شما عزیزان می باشد. مشاوره و پشتیبانی: 86034275-021 و 2217513-0912
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 99
  • بازدید ماه : 86
  • بازدید سال : 1,597
  • بازدید کلی : 6,140