loading...
نمادافرین
behson بازدید : 40 چهارشنبه 21 خرداد 1399 نظرات (0)

سفارش طراحی سه بعدی

امروزه با استفاده از پیشرفت تکنولوژی بسیاری از تصورات خود را میتوانیم به واقعیت تبدیل کنیم. یکی از دلایل استفاده از تکنولوژی طراحی 3d ، کاربرد آن در طراحی معماری، فضا سازی، آبجکت سازی و... است. سفارش طراحی 3d مثل این است که افکار ما در مغز ما درست مثل یک بوم نقاشی عمل کرده و هر آنچه در ذهن ماست به واقعیت تبدیل شود. با سفارش طراحی سه بعدی قبل از ارائه مدل اصلی میتوانیم تصویری واقعی از آن را مشاهده کنیم که این کار هم سریعتر و هم به صرفه تر از نظر اقتصادی در انجام پروژه های ما است.

با استفاده از سفارش طراحی 3d میتوانید به راحتی هر تغییری را در طراحی مدل خود لحاظ کرده و زمان انجام آن را کوتاه تر کنید. با کمترین سرمایه گذاری ما میتوانیم همراه خوبی در اجرای پروژه های شما باشیم. سفارش طراحی 3d خود را به ما بسپارید! کانون تبلیغاتی نماد با تیم متخصص خود در زمینه سفارش طراحی 3d میتواند مطابق با سلیقه شما عزیزان فضای مورد نظر را به بهترین شکل خلق نماید. ما در کوتاهترین زمان ممکن میتوانیم پروژه های سفارش طراحی سه بعدی شما را در هرجای ایران انجام دهیم.

تیم متخصص طراحی 3d نماد با استفاده از نرم افزار 3d مکس، فضای شما را با کمترین هزینه خلق میکند و در صورتی که اجرای کار توسط تیم ما انجام شود هزینه مدل سازی سه بعدی رایگان می باشد.

برای اطلاع از تعرفه و قیمت مدل سازی سه بعدی با ما در تماس باشید.

نمونه کارهای طراحی 3d دکوراسیون

سفارش طراحی 3d
سفارش طراحی 3d
طراحی سه بعدی
سفارش طراحی 3d
سفارش طراحی 3d
سفارش طراحی 3d
behson بازدید : 38 چهارشنبه 21 خرداد 1399 نظرات (0)

لایت باکس ها نوع جدیدی از تبلیغات محیطی هستند. این تابلو ها، درون جعبه ای از نور و رنگ های جذاب، که عموماً جنس جعبه، آلومینیوم است، ساخته می‌شوند. البته بنا به سلیقه مشتری تابلوسازی، می توان جنس مختلفی را برای ساخت لایت باکس استفاده کرد. یکی از مهم ترین کارها برای زیباتر کردن فضای شهری و جلوه های بصری آن، استفاده مناسب از  آگهی های تبلیغاتی است. تا جایی که در کشورهای توسعه‌ یافته و اخیراً در برخی از کشورهای در حال توسعه، در شهرداری‌ ها و سازمان ‌های زیر مجموعه آن، کمیته ها و سازمان هایی برای مدیریت در نظر می گیرند.

افزایش قابل‌ توجه انواع روش های بازرگانی و آگهی های تبلیغاتی، مانند تبلیغات دیجیتالی، تابلو لایت باکس ، بیلبورد ها و بنر های بزرگ، تبلیغات چند بعدی و انیمیشنی و ... باعث شده است تا شرکت ها و مؤسسات تجاری و صنعتی، به فکر استفاده از روش های تبلیغاتی جدید بیفتند. روش هایی که هم تنوع دارند و هم مقرون به صرفه هستند و بهتر از قبل می توانند در جلب توجه مشتری کمک کنند.

لایت باکس

تا چند سال اخیر، بنر های تبلیغاتی، هم به خاطر سادگی در نصب و هم به خاطر هزینه کمتر، مورد توجه سازمان ها و شرکت ها برای تبلیغ محصول و یا خدمات خودشان بودند. اما همان طور که قطعاً مشاهده کرده اید، کیفیت این نوع از بنر ها، بسیار پایین بود و پس از مدتی، به علت باد و باران و عوامل محیطی، شاهد مشکلاتی در رنگ و کیفیت متن این نوع از بنرها می‌شدیم. مگر آنکه هر هفته، موسسه و یا شرکت تبلیغ‌کننده بنر خود را تعویض می‌کرد تا کیفیت ظاهری آن تغییر نکند، که واضح است این کار چقدر هزینه بر و زمان بر است.

بدین ترتیب چنین روش هایی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نبوده و معمولا برای کسب و کار های مختلف بار مالی فراوانی به همراه خواهد داشت. بدین ترتیب کسب و کارهای مختلف به دنبال روش هایی برای کاهش هزینه و افزایش کیفیت و کارآیی تبلیغات می باشند.

 

لایت باکس

 

انواع تابلو لایت باکس

تابلوهای لایت باکس دارای انواع مختلفی هستند. به طور خلاصه می توان گفت که در 5 نوع موجود است. فریم لس آلومینیومی، اسنپ فریم ، کریستالی و پارچه ای. برخی از آنها درون دیوار جاسازی می شوند. به احتمال زیاد در ساختمان های پزشکان و مکان های زیادی آن ها را مشاهده کرده اید. تقریباً همانند یک قاب عکس هستند. اما وضوح و جذابیت آن ها بسیار بیشتر است. امروزه در برخی از موزه ها و برای دو چندان کردن ظرافت های اثر هنری، از نوع دیواری آن استفاده می کنند.

لایت باکس

لایت باکس کریستالی

لایت باکس کریستالی نوع جدیدتری است که قابلیت تعویض متن تبلیغ را بسیار آسان تر کرده است. به راحتی می توان متن تبلیغ را بین دو پلاستیک شیشه موجود در این نوع تعویض کرد. نکته جالب توجه در مورد کریستالی، این است که می توان آنها را در جاهای مختلف نصب کرد. روی سنگ، گچ، چوب و حتی روی سقف قابیلت نصب دارند. شکل هایی هم که برای این نوع وجود دارد به سلیقه مشتری تابلوسازی است و می تواند هر شکلی باشد، بدین معنا که فقط به صورت مربع و مستطیل نیستند و می توانند حالت های دیگری هم داشته باشند.

لایت باکس آویزان

نوع دیگری که محبوبیت زیادی هم دارد، نوع آویزان است. یکی از مزایای مهم در این نوع، مصرف کم برق نسبت به انواع دیگر است و به خاطر قابلیت آویزان بودن، در مکان های بالاتر نسبت به سطح زمین تعبیه می شوند. از این رو، جلب توجه بیشتری خواهند کرد. در صنعت تبلیغات، توصیه می شود که تبلیغ محصول و خدمت مورد نظر را در مکانی قرار دهید که عموم مخاطبان بتوانند آن را مشاهده کنند. از این رو لایت باکس‌ آویزان دارای این مزیت هستند.

لایت باکس

واضح است که مشتری تابلوسازی برای تبلیغ کسب‌وکار خود، نیاز به تنوع در تبلیغات دارد. به همین دلیل باید هر چند وقت یک بار، متن تبلیغ خود را عوض کند. این کار ممکن است حتی به صورت هفتگی هم انجام شود. اغلب شهرداری ها، با این ویژگی سر و کار دارند و به مناسبت اعیاد و یا ایام مختلف باید متن تبلیغ خود را تغییر دهند. اکثر کارشناسان پیشنهاد می کنند، اگر دائما نیاز به تعویض تصویر و متن آگهی دارید، از لایت باکس مگنتی استفاده کنید. چرا که برای تعویض تصویر و متن آگهی، کار ساده ای را باید انجام دهید. معمولاً پشت انها از ام دی اف است و تعویض متن، بسیار سریع اتفاق می افتد و نیاز به مهارت خاصی ندارد.

جلب توجه مشتری به متن و تصویر آگهی بسیار مهم تر از جلب توجه وی به ساختار خود تابلو است. اگر در تابلو تبلیغاتی از حداقل آلومینیوم ممکن استفاده شود تا وضوح تصویر اصلی افزایش یابد و نگاه مشتری را بیشتر به متن تبلیغ متوجه سازد تا شکل و شمایل تابلو، از نوع فریم لس استفاده شده است.

گاهی وقت ها هم برخی از مشتریان تابلوسازی با یک تیر دو نشان می زنند. به این معنا که با استفاده از لایت باکس اسنپ فریم (به خاطر کم بودن ضخامت آن، که حدود 3 سانتی متر است)، هم به عنوان پنجره و هم به عنوان یک تابلوی تزئینی و تبلیغاتی استفاده می کنند. تعویض متن و تصویر این نوع هم کمتر از یک دقیقه طول می کشد. برخی از این مدل ها، یک طرفه و دو طرفه هستند. یک از جالب ترین نماها برای تبلیغات، آسمان مجازی است که در سقف‌ها کاربرد دارد و معمولاً در هتل‌ها و کافی شاپ ها، استفاده می‌شود.

لایت باکس

 

اگر بخواهیم بگوییم که از چه چیز هایی ساخته شده است باید بگوییم که این نوع از تابلو های تبلیغاتی را معمولاً از پارچه بک لایت و لامپ های ال ای دی می سازند. برای داشتن مقاومت بهتر در برابر نور آفتاب و یا تغییرات رنگ محیط و هم چنین برای ارتقای کیفیت چاپ دیجیتال در کار های تبلیغاتی، از فناوری UV استفاده می شود. این فناوری کمک می کند تا لایت باکس هم در فضای بسته مانند فروشگاه ها و ... و هم در فضای باز مانند شهرداری و دیگر مؤسسات اجتماعی، مورد استفاده قرار بگیرد و این نوع به صورت یک رو و دورو و چهار رو عرضه می‌شود.

سازگاری تابلوهای لایت باکس با آب و هوا و شرایط جوی

یکی از مهم‌ترین مسائل در مورد این نوع از آگهی‌ها، سازگاری آن‌ ها با آب و هوای مختلف است. شما برای تبلیغ سازمان و شرکت خود، باید آگهی مورد نظرتان را در مقابل دید مردم قرار دهید. مسلماً فضاهای روباز انتخاب اول شما خواهد بود. اما بحث اصلی این است که در فضاهای روباز، شرایط محیطی بر روی تبلیغ شما تأثیر خواهد گذاشت. مثلاً اگر منطقه ‌ای که در آن تبلیغی را به صورت بنر قرار داده‌اید، باد و باران زیادی داشته باشد، مسلماً بنر، پس از مدت کوتاهی، کیفیت ابتدایی را نخواهد داشت.

از این رو شرکت‌ها و سازمان‌ها برای متضرر نشدن، باید به فکر استفاده از تابلو های تبلیغاتی مدرن باشند یکی از گزینه‌ های مطلوب برای آن‌ها می‌تواند، تابلو لایت باکس باشد. از این رو در ساخت این تابلوها، از پلی استر، و نایلون و دیگر مواد مستحکم و سازگار با آب و هوای مختلف استفاده می‌شود تا کیفیت متن و تصویر تبلیغ در طول مدتی که در معرض دید عموم قرار گرفته است، دچار مشکل و کاهش نشود.

موارد کاربرد لایت باکس

این تابلوها در مراکز فروشگاهی، کافی شاپ ها و رستوران ها و فست فود ها، در نگارخانه ها و موزه ها، مترو و .... کاربرد دارد و هم برای اطلاع ‌رسانی و هم برای معرفی و تبلیغ یک محصول و یا خدمات، می توان روی آن ها حساب باز کرد. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر و یا خرید لایت باکس با شماره های موجود در سایت ما تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

لایت باکس

 

مکان نصب تابلوهای لایت باکس

مکان نصب این تابلوها بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار بگیرد. مثلاً امروزه در بالای ساختمان‌ ها و پل‌ های هوایی و ... شاهد استفاده از تبلیغات هستیم. به این علت که باعث جلب توجه مخاطبان می‌شوند. اما واضح است که اینگونه از مکان‌ ها، خیلی پرهزینه هستند و شما محدودیت زمانی برای تبلیغ دارید. (البته اگر شرایط تبلیغ در چنین مکان‌ هایی را داشته باشید، حتماً استفاده کنید. چرا که واقعاً باعث جذب مخاطب می‌شود. معمولاً رانندگان و سرنشین‌های خودروها، در هنگام گیر افتادن در ترافیک، این قبیل تبلیغات را نگاهی می‌اندازند.) عمر این نوع از بنر بسیار بیشتر است.

از این رو بهتر است در هنگام سفارش، به مکانی که قرار است آن را تعبیه کنید، توجه کنید تا در هنگام تعویض متن و تصویر دچار مشکل نشوید. نصب لایت باکس‌ ها هم معمولاً به صورت دیواری و ایستاده است. اما برخی‌ها ترجیح می‌دهند که از نوع  آویزان هم استفاده کنند.

اهمیت نورپردازی و پراکندگی نور در لایت باکس

نورها هم در این نوع از تبلیغات بسیار مهم هستند. بدون شک یک تابلوی تبلیغاتی، (از هر نوعی)، اگر در پراکندگی و ترکیب رنگ‌ها دچار مشکل باشد، نه تنها باعث جذب مشتری نخواهد بود، بلکه بیشتر باعث فراری دادن مشتری خواهد بود. یک تابلو تبلیغاتی را در نظر بگیرید که مثلاً رنگ متن آن، زرد باشد و پشت زمینه تبلیغ هم سفید. واضح است که متن خیلی خوانا نخواهد بود. لامپی که در پشت هنگام ساخت لایت باکس قرار می‌دهید هم باید برای پراکندگی نور، مناسب باشد. هر موقع که این لامپ، (بهتر است که از نوع ال ای دی باشد)، دچار مشکل شد، باید سریعاً تعویض شود تا مشکلی برای زیبایی و خوانایی آن ایجاد نکند. این نوع  هم از داخل و هم از پشت، نور ایجاد می‌کند. این نور، اغلب توسط لامپ ال ای دی و یا لامپ فلوئور سنت (مهتابی) تولید می‌شود.

در ساخت لایت باکس، تکنیک های جلب مشتری بسیار مورد توجه است. یکی از این تکنیک ها، رنگ‌ها و سازگاری و درخشش آن‌ها در مقابل تغییرات نور محیط است. اگر بخواهید این تابلوها را در فضای باز استفاده کنید، نور خورشید در طول روز و تاریکی هوا در طول شب، می‌تواند بر پراکندگی نور و در نهایت جلب مشتری تأثیر بگذارد.

از این رو می‌توان کیفیت نورپردازی را به قدری بالا برد که انگار شما در مقابل یک تلویزیون قرار دارید. تنظیم نور لامپ و استفاده از رنگ ‌های متناسب با متن تبلیغ، از ویژگی‌هایی است که باید موسسه و سازمان تبلیغ‌کننده، برای آگهی خود در نظر داشته باشد. دوباره تاکید می‌شود، وقتی که از این تابلوها در فضای باز استفاده می‌شود، (مثلاً بر روی تیرهای چراغ برق و یا هر جای دیگری در فضای باز)، باید شرایط مختلف مانند، باران و برف، آلودگی و وزن خود تابلو لایت باکس هم مورد توجه قرار بگیرد. مخصوصاً اگر ازنوع آویزان استفاده می‌کنید، وزن، المان بسیار مهمی است.

لایت باکس کریستالی

مزیت لامپ ال ای دی بر مهتابی

در گذشته، با استفاده از فلورسنت و یا همان مهتابی‌ ها، نوردهی برای تابلوهای لایت باکس تأمین می‌شد که معایبی داشت. مثلاً یکی از معایب آن، عمر کوتاه آنها و عدم پراکندگی مناسب نور بود. اما امروزه با استفاده از چراغ‌های ال ای دی علاوه بر صرفه‌جویی قابل‌توجه در مصرف برق، طول عمر آن‌ها هم افزایش یافته است. لامپ‌ های دیگری هم هستند که بنا بر سلیقه و بودجه مشتریان تابلوسازی می‌توان از انها در تهیه و تولید لایت باکس بهره گرفت.

یکی از گزینه‌ هایی که مشتریان برای چاپ طرح خود بر روی لایت باکس دارند، این است که مستقیم طرح و یا لوگو را بر روی طلق چاپ کنند. البته برخی دیگر ترجیح می‌دهند که ابتدا، طرح را بر روی استیکر چاپ کنند و پس از آن بر روی طلق بچسبانند. سلیقه برخی دیگر هم این گونه است که اول بر روی بک لایت چاپ می‌کنند و پس از آن بر روی طلق چاپ می‌کنند. هر کدام دارای مزایا و معایبی هستند که به سلیقه و بودجه سازمان مربوط می‌شود.

behson بازدید : 52 چهارشنبه 21 خرداد 1399 نظرات (0)

عکاسی تبلیغاتی

توسط / / تبلیغات محیطی
عکاسی تبلیغاتی

تبلیغات و عکاسی از مدت ها قبل با یکدیگر در ارتباط بوده اند.

تقریباً یک قرن پیش برای اولین با عکاسی در تبلیغات برای ارتباط  با مخاطب و ایجاد پیوندهای عاطفی  با او مورد استفاده قرار گرفت.

تا زمانی که تصاویر به شیوه ای رسا مفاهیم را بیان می کنند و بر برخی از مولفه های جمعی ما تأثیر می گذارند

سخت است بتوانیم در تبلیغات روشی را جایگزین آن کنیم.

حتی اگر از کمپین های محتوا محور هم استفاده کنیم باز هم تصاویر ابزاری اساسی برای کسب مشتری بیشتر می باشد.

تعریف عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی یک شاخه تخصصی از صنعت عکاسی تجاری است.

وظیفه عکاس تجاری تهیه عکس مناسب برای مطالب مجلات، کتاب ها، تقویم ها، وب سایت ها و سایر رسانه می باشد.

اما عکاس تبلیغاتی تهیه عکس برای نشریات چاپی، تبلیغات و بیلبوردهای تبلیغاتی  و همچنین کمپین های معرفی محصول را برعهده دارد.

محیط عکاسی تبلیغاتی

پس زمینه، شباهت ها و تنظیم فاصله را موارد مهمی هستند که در عکاسی باید به آن ها توجه کرد.

اگرچه این عناصر طراحی بصری برای اکثر طرح بندی های گرافیکی کاربرد دارند و مختص عکاسی نیستند

اما هنوز هم در قاب بندی و ساختن تصویری که یک پیام خاص را منتقل می کند بسیار مهم می باشند و می توانند  لحن و احساسات مناسب را در مصرف کننده القا کنند.

در مجموع این اصول می تواند تأثیر روانشناختی بر مخاطب داشته باشد.

بهترین روش ها برای استفاده از عکاسی درکمپین های تبلیغاتی

این که ایده های تبلیغاتی عکاسی در خانه پرورش می یابند یا توسط عکاسان حرفه ای پیشنهاد می شوند خیلی مهم نیست.

مهم این است که رعایت چند دستورالعمل ساده نتایج عکس گرفتن را به حداکثر می رساند.

سوژه های خود را گزینش کنید

مهم نیست که برای چاپ یا فرمت آنلاین عکاسی می کنید در هر صورت انتخاب تصاویر تبلیغاتی به جزئیات خاصی نیاز دارد که باید بتواند به صورت واضح پیام را به مشتری انتقال دهد.

انتخاب تصویر مناسب بسیار پیچیده تر از انتخاب عکس هایی است که مستقیماً درباره محصول یا خدمات تبلیغ شده، صحبت می کنند.

در حقیقت اگر تصویر مانع از ایجاد ارتباط عاطفی با مخاطب شود، بشتر آسیب رسان است تا اینکه مفید باشد.

تأثیرگذارترین تبلیغات به ویژه هنگام استفاده از تصاویر، داستان سرایی برای مخاطب است و تاثیر آن به مراتب از تبلیغات مستقیم محصول بیشتر است.

از رویکرد مختصر و مفید بودن تبلیغات استفاده کنید و اجازه بدهید مشتریان با توجه به دیدگاه و تجربه شخصی خود ادامه داستان را دنبال کنند.

همنوایی با آرمان کمپین

عکس ها همچنین باید با لحن و پیام کلی کمپین به خوبی ترکیب شوند.

به عنوان مثال اگر یک منبع تبلیغاتی به اندازه کافی مؤثر باشد که باعث شود مشتری روی آن کلیک کند و سفر خود را گسترش دهد صفحه فرودآغاز کند

پس از کلیک باید از یک پیام همسان استفاده کند تا احساس راحتی و آشنایی را برای مشتری حفظ کند.

یک پیام یکپارچه و مداوم می تواند نقاط ضعف شما را تقویت کند

مانند هر کمپین سازگاری با لحن و محتوا به طور طبیعی نرخ بازگشت سرمایه را افزایش می دهد.
با این کار هزینه تبلیغاتی کمپین خود را کاهش داده و کارایی آن را بهبود می بخشید.

behson بازدید : 36 چهارشنبه 21 خرداد 1399 نظرات (0)

استند ایستاده تبلیغاتی

استفاده از استند ایستاده تبلیغاتی یکی از روش های حرفه ای تبلیغاتی برای نمایش پیام های تبلیغاتی محصولات شماست، که در ایران به طور گسترده ای مورد استقبالی قرار گرفته است. صاحبان برند ها و مشاغل گوناگون می توانند از این وسیله برای معرفی برند و محصولات خود در اماکن پر رفت و آمد استفاده کنند، که در عین حال سبک و قابل حمل می باشد. کانون تبلیغات نماد آماده ارائه انواع متعددی از استند ایستاده تبلیغاتی به شما عزیزان می باشد که از آن جمله می توان به استندهای آرایشی، استندهای مخصوص فروشگاه ها و نمایشگاه ها و ... اشاره کرد.

استند ایستاده تبلیغاتی از استندهایی است که بیشتر از سایر استند های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. از این استندها به طور معمول کنار درب ورودی فروشگاه ها و یا در مکان های پر تردد فروشگاه ها، داروخانه ها، نمایشگاه ها، سالن های همایش و دفاتر شرکت ها و ... استفاده می کنند. و بخاطر طراح ها و اندازه های متفاوت منحصر به فرد باعث تاثیر پذیری بیشتری در افزایش مشتری ها می شود.

استند ایستاده تبلیغاتی با استفاده از طرح های خاص و لوگو ها توسط طراحان گرافیکی، طراحی می شود. به کار بردن نکته های فنی گرافیکی در طراحی استند می تواند در افزایش جذب مشتریان نقش موثری داشته باشد. و به هر اندازه یک استند طراحی زیبایی داشته باشد به همان اندازه تاثیر گذاری بیشتری در جذب مشتریان خواهد داشت. برای سفارش استند ایستاده تبلیغاتی و با اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا هماران ما در بخش فروش شما راهنمایی کنند.

شرکت تبلیغاتی نماد با بهره مندی از تیم تخصصی گرافیکی خود می تواند این تضمین را به شما بدهد که لوگو و برند شما با استند های تبلیغاتی به زیباترین شکل ممکن به نمایش در خواهد آمد.

طراحی استند ایستاده تبلیغاتی

طراحی و ساخت استند ایستاده تبلیغاتی نیازمند مهارت گرافیست ها و طراحان حرفه ایست تا هرچه بیشتر باعث جلب توجه مشتریان شود. و برای لحظه ای آن ها را به دیدن استند ترغیب کرد. انتخاب رنگ از نکات مهمی است که بهتر است با توجه به نوع فعالیت شرکت انتخاب شود. استفاده از تصاویر زیبا و منحصر به فرد، متون تاثیرگذار و شعارهای تبلیغاتی متناسب با فعالیت و محصولات شرکت بر اهمیت استند می افزاید. و موجب می شود که استند در اذهان بینندگان نقش پر رنگ تری داشته باشد. علاوه بر این نکته ی مهمی که توسط طراحان باید مورد توجه قرار بگیرد وجود لوگوی شرکت به هنگام طراحی می باشد.

انواع استند ایستاده تبلیغاتی

استند فلکه ای ( کراس، ایکس و...) : این استند به راحتی قابل انعطاف است و فشار زیادی را بر خلاف دیگر استندها تحمل می کند.

استند رول آپ: رول آپ استندی است برای نمایش و انتقال مفاهیمی خاص به مخاطب  که به راحتی می توانید در همه جا نصب کنید. به راحتی قابل جا به جایی ست و از غلافی رولی شکل بیرون می آید.

کاتالوگ استند: از این نوع استند به منظور قرار دادن و چیدن اقلامی نظیر کاتالوگ، بروشور و مجلات استفاده می شود.

استند پاپ آپ: این نوع استند کم حجم، سبک پروفیلی است و قابل استفاده برای طراحی غرفه های نمایشگاهی می باشد. این استند در ابعاد مختلفی موجود است که می توانید پوستر تبلیغاتی خود را روی آن نصب کنید.

تیم ما شامل هنرمندان و گرافیست های با تجربه و طراحان حرفه ای است، که تمام نیاز های شما را در طراحی منحصر به فرد انواعاستند ایستاده تبلیغاتیدر هرکجا که باشید پاسخگو خواهند بود. برای سفارش استند و یا راهنمایی وکسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

behson بازدید : 40 شنبه 10 خرداد 1399 نظرات (1)

طراحی بیلبورد تبلیغاتی

توسط کارشناس سئو بهسون / شنبه, ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ / منتشر شده در تبلیغات محیطی

طراحی بیلبورد تبلیغاتی

بیلبورد تبلیغاتی یکی از ارکان اصلی برای تبلیغات محصولات و خدمات ما است بنابراین دقت در طراحی و اجرای این بیلبوردها می تواند تاثیر گذاری آن را چند برابر کند.

در نوشته های قبلی مواردی را در رابطه با اینکه تبلیغات چیست؟ و انواع و اهمیت آن با شما در میان گذاشتیم.

در ادامه همین مباحث با هم اصول کلی طراحی بیلبورد تبلیغاتی را با هم مرور می کنیم.

 

داستان خود را ساده و مستقیم بیان کنید

اگر بیلبورد شما در کنار بزرگراه است که مردم با سرعت بالا از کنار آن می گذرند، یک طرح بدون داستان به سادگی قابل یادآوری نخواهد بود.

برای پیدا کردن داستان خود به چیزی فکر کنید که می خواهید مردم تبلیغ شما را با آن به یاد بیاورند.

آیا می خواهید مخاطبین شکل مارک محصولات شما را به خاطر بسپارند برای اینکه دفعه بعد که به سوپرمارکت می روند، محصول شما را بخرند؟

یا می خواهید که در خروجی  بعدی مردم برای خوردن پیتزایی لذیذ به رستوران شما بیایند؟

چرا داستان سرایی مهم است؟

جواب خیلی ساده است.

چون مردم داستان ها را به سادگی به خاطر می سپارند اما بقیه حقایق را به سادگی فراموش می کنند.

تا می توانید از تبلیغات کوتاه استفاده کنید

افراد معمولا 5 تا 10 ثانیه وقت دارند که پیام تبلیغاتی شما را بفهمند.

بنابراین هر چه مطلب کوتاه تر باشد، بهتر است. برای جبران کوتاهی مطلب می توانید از تکرار استفاده کنید.

اگر یک مطلب کوتاه را چند جای مختلف ببینید راحت تر با آن ارتباط گرفته و آن را به خاطر می سپارید.

در تبلیغات بیلبوردی حداکثر می توانید 7 کلمه به کار ببرید.

در دید باشید

اندازه دیگر برای شما محدودیت نیست.

استفاده از بیلبوردهای بزرگ تر باعث می شوند که تبلیغات شما از فاصله دورتری دیده شود.

و همچنین از فاصله نزدیک هم جلب توجه مخاطبانتان را جلب کنید.

اطمینان حاصل کنید که هر متنی در طراحی شما تمیز و مرتب و درست چاپ شده است تا از بهترین خوانایی را به دست بیاورید.

رنگی، رنگی باشید

استفاده از رنگ ها و عکس های براق در طراحی بیلبورد تبلیغاتی باعث جلب توجه بیشری به آن می شود.

در نتیجه مخاطبانتان شما را به خاطر می سپارند.

 

انتخاب فونت برای طراحی بیلبورد تبلیغاتی

برای تبلیغات محیطی باید از فونتی استفاده کنید که از فاصله و زوایای مختلف قابل خواندن باشد.

فاصله کافی بین خطوط و کلمات را رعایت کنید.

طراحی بیلبورد تبلیغاتی خود را بازبینی کنید

در نهایت یک بار دیگر مطالب و بیلبورد خودتان را مرور کنید.

ببینید آیا حاوی همان پیامی است که شما در ذهن داشتید؟

اگر احساس می کنید شوخ طبعی، جدیدت یا هر حال وهوایی بیشتر مورد نیاز است، آن ر اضافه کنید.

همچنین به محلی که تابلو در آن به نمایش در می آید هم دقت کنید.

behson بازدید : 34 شنبه 10 خرداد 1399 نظرات (0)

تبلیغات چیست؟

توسط / / تبلیغات محیطی
تبلیغات چیست

یک تبلیغات 30 ثانیه ای، یک صدای گیرا و شعاری هوشمندانه.

یک انسان به طور متوسط در روز در معرض حدود 5000 پیام تبلیغاتی قرار دارد.

تبلیغات به اشکال، اندازه ها و فرم های زیادی ارائه می شوند.

اما تبلیغات دقیقاً چیست؟ چرا تبلیغات مهم است؟ مزایا و معایب آن چیست؟

تعریف تبلیغات؟

تبلیغات عملی است برای جلب توجه مردم به سمت یک ایده یا خدمات از طریق آگهی که هزینه آن توسط یک فرد یا شرکت پرداخت شده است.

تبلیغات از دیدگاه انجمن تبلیغات برتانیا به چه معنا است؟

تبلیغات عبارت ازهرنوع ارتباطی است که به طور خاص برای اطلاع رسانی و یا تأثیرگذاری بر یک یا چند نفر در نظر گرفته شده است و در ازای این کار پولی به مجری پرداخت شده است.

اگر بخواهیم تعریفی خودمانی تر ارئه بدهیم باید بگوییم که تبلیغات عبارت است از صرف هزینه برای تثیر گذاری یا فروش بیشتر.

ویژگی های تبلیغات

اسپانسر:

به کسی گفته می شود که برای تبلیغ خدماتش مبلغی را پرداخت می کند.

ابزار برندینگ:

تبلیغات عنصری از ترکیب برندینگ یک سازمان است.

ارتباطی یک طرفه:

تبلیغات یک ارتباط یک طرفه است که شرکت ها از طریق رسانه های مختلف با مشتریان خود برقرار می کنند.

تبلیغات خصوصی یا عمومی

تبلیغات می تواند به صورت عمومی و از طریق رسانه های جمعی مانند تلویزیون و تبلیغات محیطی باشد یا از طریق شبکه های اجتماعی و به صورت خصوصی باشد.

دردنیای پر هیاهوی ما راه های زیادی برای تبلیغات گسترش پیدا کرده اند.

انواع تبلیغات را می توان در دو دسته عمده تبلیغات آنلاین و آفلاین طبقه بندی کرد.

 

تبلیغات آنلاین چیست؟

هر تبلیغاتی که از طریق اینترنت به دست یک نفر برسد در زیرمجموعه این نوع از تبلیغات قرار می گیرد.

تبلیغات آفلاین چیست؟

در کل هر تبلیغی که در مجموعه آنلاین قرار نگیرد به این دسته تعلق دارد.

انواع تبلیغات آفلاین

  • تبلیغات محیطی: هر نوع تبلیغی که در بیرون از فضا خانه برای فرد به نمایش گذاشته می شود جرئی از این دسته قرار می گیرد، مانند بیلبوردها.
  • تست محصول: یکی از بهترین راه های معرفی کالا و خدمات دادن فرصت تست رایگان به مشتریان است تا از این طریق برندسازی خودتان را قوی تر کنید.
  • تبلیغات تلویزیونی: منظور تمامی تبلیغاتی است که از طریق رسانه های جمعی مانند تلویزیون و رادیو در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.
  • تبلیغات پیامکی: در این موارد سعی سعی بر این است که به کمک پیامک نظر مخاطبان را جلب کنند.
behson بازدید : 36 شنبه 10 خرداد 1399 نظرات (0)

روش‌های گوناگونی برای تبلیغ وجود دارد، که یکی از این روش‌ها استفاده از استند است که در ایران بسیار کاربرد دارد، در این مقاله میخواهیم به انواع استند بپردازیم با ما همراه باشید.

استند تبلیغاتی

تبلیغات به روش‌های گوناگون سنتی و مدرن انجام می‌شود. هر کسب و کاری بر اساس حیطه کاری خود، مشتریان، آداب و رسوم، فرهنگ، جنسیت و سن مشتریان از انواع روش‌های تبلیغاتی استفاده می‌کند. تبلیغات به شیوه‌های قدیمی مانند چاپ بنر، پوستر، تابلوهای تبلیغاتی نظیر تابلو چلنیوم، تابلو پلکسی، تابلو فلزی، تابلو حروف برجسته، طراحی و ساخت بیلبورد، تلویزیون شهری، تابلو ال ای دی و... از این قبیل بود، اما امروزه با پیشرفت جوامع روش‌های تبلیغات نیز تغییر کرده است. از آنجایی که تبلیغات نقش بسزایی در فروش محصولات دارد باید به این امر توجه بخصوصی داشت و از بهترین روش‌های تبلیغ استفاده نمود. یک روش آسان و اقتصادی و مقرون به صرفه استفاده از استند برای تبلیغات می باشد. استند ابزاری است که به گونه‌ای ساخته شده تا بدون استفاده از وسیله کمکی روی زمین قرار بگیرد. دارای ظاهری شیک و زیبا هستند و ترکیبی از طراحی صنعتی و گرافیکی‌اند.

استند

 

کاربرد استند

علاوه بر مصارف تبلیغاتی و برای به نمایش درآوردن و تست محصولاتی همچون آرایشی و بهداشتی، برای اطلاع رسانی، قرار دادن در نمایشگاه ها، محل کار، کنفرانس، سالن همایش، مراکز خرید و فروشگاه از آنها استفاده می‌شود. یکی از مزیت‌های استند این است که در محل کسب و کار مورد استفاده قرار می‌گیرد. به گونه‌ای که توضیحات یک کسب و کار به طور روشن‌تر و واضح‌تری در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد.

مواد تشکیل دهنده استند

1. فلزی
2. پلکسی
3. چوبی
4. مفتولی
5. تزریقی

همچنین بر اساس نوع چاپ به دو دسته OUT DOOR و IN DOOR تقسیم می‌شوند.

انواع استند

استند چوبی، استند فلزی، استند ام دی اف، زمینی یا ایستاده، رومیزی، تبلیغاتی، شهری، فروشگاهی، نمایشگاهی، رول آپ، ایکس، چرخشی، جا کاتالوگی، اداری و .... بعضی‌ها در مکان‌های سر پوشیده و بعضی دیگر در مکان‌های باز مورد استفاده قرار می‌گیرند و هر کدام ویژگی خاص خودشان را دارند. استند مخصوص مکان‌های سر پوشیده، بیشتر جنبه تزئینی دارد و در سوپر مارکت، ویترین، سالن نمایشگاه و ... کاربرد دارد اما گونه دوم در خیابان‌های شهر، بیرون شهر، مکان‌های عمومی و پارک‌ها استفاده می‌شود و سایز آن‌ها بسته به نوع استفاده تغییر می‌کند.

استند

مزایای استند

1. سبک و قابل حمل
2. امکان استفاده از دو طرف
3. مناسب برای استفاده در فضاهای کوچک و بزرگ
4. مقرون به صرفه
5. امکان تعویض طرح با هزینه اندک
6. متنوع بودن سایز
7. قابلیت طراحی بر اساس سلیقه فرد
8. عدم محدودیت برای قالب و فرم استند
9. قابل استفاده در فضای خارجی و فضای داخلی (outdoor) و (indoor)
10. تنظیم ارتفاع و عرض بر اساس سلیقه

انواع استند تبلیغاتی

رول آپ: یک نوع ایستاده است که قابلیت رول شدن دارد و فضای کمی اشغال می‌کند.

رومیزی: یک نوع استند طبقاتی است که می‌توان در فضاهای کم از جمله کنار صندوق‌های فروشگاهی استفاده کرد. این استندها برای صنایع مختلفی همچون شیرینی، صنایع غذایی، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی و بهداشتی، ابزار آلات و ... کاربرد دارند.

زمینی یا ایستاده: یکی از موثرترین و پرکاربردترین نوع این محصول، استند ایستاده است. این نوع استند قابل استفاده در فضای بیرونی و درونی می‌باشد. اکثرا دارای سطح شیب دار هستند. تعداد و تنوع محصولات در این نوع بیشتر از نوع رومیزی است. مزیتی که این استند نسبت به انواع دیگر دارد، بزرگ بودن ابعادش است که باعث اثرگذاری بر مخاطب می‌شود و تاثیر بسزایی در معرفی محصول دارد و می‌تواند تبلیغات را به صورت گسترده‌تری به نمایش بگذارد. گویی نوع ایستاده نقش راهنمایان خرید را برای خریدار ایفا می‌کند.

استند

ایکس: یک استند از نوع ایستاده است که می‌توان بنر بر روی آن نصب کرد.

چرخشی:این نوع به گونه‌ای طراحی شده است که زاویه دید 360 درجه برای مخاطب ایجاد می‌کند و می‌تواند از هر زاویه به خوبی آن را رویت کند.

جا کاتالوگی: این نوع به دو گونه رومیزی و طبقاتی طراحی شده است و برای قرار دادن کاتالوگ‌های مربوط به محصولات مختلف مناسب می‌باشد.

اداری: این نوع معمولا از جنس پلکسی گلاس ساخته می‌شوند و کاربردهای متخلفی دارند. نوع اداری برای بروشورها، کاتالوگ‌ها و سایر المان‌های چاپی مورد اسفاده قرار می‌گیرد. این نوع به سه دسته کارت ویزیت، رومیزی تک برگی و  جای کاتالوگ و یا بروشور تقسیم می شوند‌.

استند تبلیغاتی محصول: این استند قابل پیاده سازی با متریال‌های متعدد از جمله فلزی، پلاستیک، پلکسی گلاس و ام دی اف می‌باشد که کاربردهای متعددی دارد. از جمله این کاربردها می‌توان به تبلیغات لوازم آرایشی، طلا، موبایل، عطر، مواد غذایی و لوازم تحریر اشاره نمود.

از جمله کاربردهای استند نمایشگاهی و تبلیغاتی می‌توان به معرفی کسب و کار و برندینگ به شکل خاص، قابل استفاده در همایش ها و کنفرانس های خبری برای اطلاع رسانی‌های عمومی، قابل پیاده سازی در هر فضا و مکانی و تبلیغات سمپلینگ اشاره نمود. برای سفارش و خرید استند می‌توانید با شماره‎های موجود در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما در بخش فروش شرکت نماد افرین شما را راهنمایی کنند.

behson بازدید : 62 شنبه 10 خرداد 1399 نظرات (0)

تابلو تبلیغاتی

امروزه تابلو تبلیغاتی نقش بسزایی در جذب مشتری دارد و ارتباط میان مشتری و فروشنده محسوب می‌شود. یکی از بهترین روش های تبلیغات استفاده از تابلو تبلیغاتی است. از تابلو تبلیغاتی در سر در مغازه، فروشگاه، شرکت و دفاتر استفاده می‌شود. این مصری‌ها بودند که برای اولین بار از تابلو تبلیغاتی استفاده کردند.

انتخاب نوع تابلو تبلیغاتی بستگی به سلیقه و بودجه دارد. در انتخاب نوع تابلو، جمله، رنگ و تصویر باید دقت کرد و با طراحان تابلو مشورت کرد زیرا تابلو باید به گونه‌ای باشد که عابران در نگاه اول متوجه شوند که در این مکان چه محصول یا کاری ارائه می‌شود. تابلو باید جذب کننده باشد و عابران را به سمت مغازه و همانند آن بکشاند.

قیمت تابلو به متریال و شرکت سازنده آن بستگی دارد. اگر تابلو کیفیت بالایی داشته باشد، طول عمر بیشتری نیز خواهد داشت و به طبع قیمت آن گرانتر خواهد بود. همانطور که گفتیم انتخاب نوع تابلو به سلیقه و بودجه بستگی دارد اما محل قرار گرفتن بعضی از تابلوها در فضای بیرونی است که در معرض نور خورشید و وزش باد و باران قرار می گیرند و نیاز است که از تابلو با کیفیت و طول عمر بیشتر استفاده شود. تابلوها انواع چینی و غیرچینی دارند. اما شرکت هایی وجود دارد که از وسایل چینی استفاده نمی‌کنند و برای تابلوها گارانتی ۱۲ الی ۱۸ ماهه نیز ارائه می‌دهند. تابلوهای چینی با توجه به کیفیت پایینی که دارند ارزان هستند و خیلی زود بلا استفاده می‌شوند.

تابلو تبلیغاتی

 

انواع تابلو تبلیغاتی

تابلو استیل، استیل طلایی، چلنیوم، چلنیوم الماسی، چلنیوم کریستالی، چلنیوم پانچ شده، با حروف برجسته

تابلو تبلغاتی پشت بامی

از این نوع در مکان مرتفع و پشت بام استفاده می‌کنند. در زیرساز تابلو تبلیغاتی پشت بامی پروفیل سنگین بکار گرفته شده است و زمینه اصلی آن معمولا کامپوزیت، ترمود و چوب پلاست است. همچنین برای نوشته این تابلو از حروف برجسته استفاده می‌کنند که چلنیوم، پلکسی و استیل است.

تابلو تبلیغاتی فلکسی

این نوع تابلوها برای سر در مغازه، شرکت و فروشگاه ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از مزیت تابلو تبلیغاتی فلکسی این است که رویه فلکس آن قابل تعویض است و اگر بعد از مدتی تصمیم گرفتید طرح آن را تغییر دهید به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید. لامپی که در این تابلو بکار رفته است مهتابی است که سالانه عوض می‌شود.

انواع تابلو فلکسی

تابلو فلکسی مکعبی
ریلی
اسکلت فلزی
سپری

تابلو تبلیغاتی حروف برجسته چلنیوم: برای ساخت تابلو چلنیوم از رویه پلکسی گلاس و لبه چلنیوم که از جنس آلومینیوم است استفاده می‌شود. آلومینیومی که برای ساخت حروف بکار می رود باعث شده هر نوع طرحی را به راحتی بر روی آن پیاده کرد.

تابلو تبلیغاتی حروف برجسته چلنیوم ستاره‌ای : در این تابلوها جنس حروف از پلاستیک است و در ساخت لبه آن چلنیوم بکار گرفته شده است. از لامپ smd برای نور داخل حروف استفاده می شود.

تابلو حروف برجسته پلاستیک سه بعدی و کیوم دارای رنگ ها و طرح های فانتزی مختلفی می باشد.

تابلو تبلیغاتی سه بعدی و کبوم از سه قسمت سطح رو، سطح کناری، سطح زیرین تشکیل شده است.

حروف استیل

جنس این حروف ورق استیل، آهن، تیتانیوم و... است که می توان آن را با ال ای دی و اس ام دی نور پردازی کرد.حروف برجسته استیل در گذشته از برنز و برنج ساخته می شد که با گذشت زمان تغییر رنگ داده و سیاه می شد. ترکیب حروف استیل و ورق پلکسی بر جذابیت تابلو افزوده و به علت طرح و رنگ مختلفی که دارد مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. طلایی خش دار و براق، نقره ای خش دار و براق، دودی و مسی از انواع حروف استیل است.

تابلو حروف برجسته پلکسی: در ساخت تابلوهای پلکسی از طلق های پلکسی گلاس در رنگ های متنوع استفاده می شود که با ال ای دی پ اس ام دی نورپردازی می شود.

تابلو تبلیغاتی پلکسی در موارد زیر مورد استفاده قرار می گیرد:

 ورودی و بخش ها
راهنمایی طبقات
سر در اتاق
استند رو میزی

تابلو تبلیغاتی فلزی

حروفی که در این تابلو بکار رفته از جنس فلز است و به همین دلیل باعث می شود نور از آن عبور نکند. برای نورپردازی این نوع تابلوها از لامپ‌های smd استفاده می کند. تابلو فلزی دارای سطح پایه‌ای هستند. این پایه باعث به وجود آمدن فاصله‌ای از سطح شده که لامپ ها در آن قسمت قرار می گیرند.

تابلو رینگی: حروف برجسته تابلو رینگی ترکیب پلاستیک و فلز است و به علت وجود پلاستیک نور از آن میگذرد.

تابلو چلنیوم کریستالی

اجسام شیشه‌ای که موجب شکست نور و ایجاد درخشندگی می‌شوند، اجسام کریستالی نام دارند. اگر تابلو سر در یک فروشگاه درخشنده باشد بیشتر به چشم می‌آید. از میان انواع مختلف تابلو، چلنیوم کریستالی و چلنیوم الماسی بیشترین درخشندگی را دارند. مهمترین اصل در تبلیغات بکارگیری خلاقیت و نوآوری است. جنس تابلو چلنیوم آلومینیوم است که ضدخش می‌باشد و از دوام بالایی برخوردار است. به سبب همین ویژگی‌ها در شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم است.

برای ساخت این نوع تابلوها از دانه‌های کریستالی و ورق پلکسی گلاس شفاف و ورقه‌های پلاستیک اکرولیک استفاده می‌کنند. از آنجایی که طراحی تابلو تبیلغاتی چلنیوم کریستالی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد، نکاتی را در خصوص طراحی تابلو ارائه می دهیم.

مواردی که در طراحی تابلو چلنیوم کریستال مهم است:

انتخاب رنگ متناسب تابلو چلنیوم : رنگی که برای طراحی تابلو انتخاب می شود باید متناسب با کسب و کار باشند.
مرغوبیت جنس تابلو چلنیوم: هر چقدر مواد بکار رفته در تابلو مرغوب باشد تابلو از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود.
مکان نصب تابلو چلنیوم: تابلو تبلیغاتی باید در مکان مناسبی نصب شود بگونه ای که از انوع زوایا قابل دید باشد.
متن متناسب تابلو چلنیوم: متنی که برای تابلو استفاده می‌کنیم باید علاوه بر کوتاهی مفهوم را به مخاطب برساند و در عین حال جذابیت داشته باشد و او را به سمت فروشگاه سوق دهد.
سایز مناسب تابلو چلنیوم : تابلو تبلیغاتی نباید آنقدر کوچک باشد که مورد توجه قرار نگیرد و دیده نشود و همینطور نباید آنقدر بزرگ باشد که چشم را اذیت کند.

behson بازدید : 37 شنبه 23 فروردین 1399 نظرات (0)

چاپ دیجیتال چیست؟

 

چاپ دیجیتال

تبلیغات هر روز گسترده تر و پیشرفته تر از گذشته می شود.

انواع راه های تبلیغاتی و ارائه محصولات متنوع تر می شود.

یکی از راه های بسیار مفید در حیطه تبلیغات، چاپ دیجیتال است که در این نوشته سعی داریم تا چیستی و انواع آن را با هم بررسی کنیم.

 

چاپ دیجیتال چیست؟

چاپ دیجیتال فرآیند چاپ تصاویر دیجیتالی است که به طور مستقیم روی انواع بسترهای رسانه ای انجام می شود.

به عبارت ساده تر چاپ انواع تصاویر دیجیتال روی سطوح مختلف و گوناگون را چاپ دیجیتال می گویند.

در این نوع از چاپ بر خلاف چاپ افست، نیازی به صفحه چاپی نیست.

یکی از روش های تبدیل تصاویر دیجیتال به محصولات چاپی است.

پرونده های دیجیتالی مانند PDF یا سایر فایل ها را می توان مستقیماً روی کاغذ، کاغذ عکس، بوم ، پارچه، منسوجات مصنوعی و سایر بسترها چاپ کرد.

 

چاپ دیجیتال روی چه سطح هایی قابل اجرا است؟

دستگاه های چاپ دیجیتال می توانند بر روی همه چیز از کارتن های ضخیم، کاغذهای سنگین وزن و کارتن های تاشو گرفته تا پارچه، پلاستیک و سطوح دیگر عمل چاپ را انجام دهند.

چاپ بر روی پیراهن یکی از محبوب ترین نوع دهای چاپ دیجیتال است.

و برخی از چاپگرهای دیجیتال می توانند علاوه بر پیراهن های تی شرت  برروی پارچه و پلی استر و سایر پارچه ها نیز عمل چاپ را انجام دهند.

 

انواع چاپگرهای دیجیتال

  • چاپگر جوهرافشان
  • چاپگر لیزری
  • چاپگر حرارتی
  • چاپگر تصعید رنگ
  • چاپگر الکتروفتوگرافی

 

مزایای چاپ دیجیتال

  • فناوری چاپ دیجیتال در تولید و چاپ در تعداد کم سریع و مقرون به صرفه می باشد
  • چاپ دیجیتال همچنین یک بستر ایده آل برای شخصی سازی است یعنی در آن انواع عکس های شخصی را روی سطوح مختلف می توان چاپ کرد.
  • امکان ایجاد انواع تغییرات دلخواه در محصول نهایی وجود دارد.
  • چاپ دیجیتال به مراتب سریع تر از انواع دیگر چاپ می باشد
  • میزان هدر رفت در کاغذ و جوهر آن به مراتب کمتر از انواع دیگر چاپ است.

با پیشرفت در کیفیت و سرعت چاپ، معایب قبلی چاپ دیجیتال به سرعت از بین می رود و ماشین های چاپ دیجیتال به سرعت در حال رفع مشکلات قبلی هستند.

امیدواریم با انتشار این مطلب توانسته باشیم به سوالِ چاپ دیجیتال چیست؟ پاسخ مناسبی داده باشیم.

behson بازدید : 51 شنبه 23 فروردین 1399 نظرات (0)
 
شعار تبلیغاتی

“با به اشتراک گذاری، دیگران را سر کار بگذاریم”

با دیدن جملات بالا احتمالا احساس می کنید که می خواهیم دیگران را دست بیندازیم و آن ها را مسخره کنیم

حالا اگر به شما بگوییم جمله شعار تبلیغاتی یک کانال تلگرام مربوط به کاریابی است حتما دید و درک شما از قضیه عوض خواهد شد.

داشتن شعار تبلیغاتی از آن جهت مهم است که شما را در ذهن مخاطبانتان حک می کند و باعث می شود شما را راحت تر به خاطر بیاورند.

شعار تبلیغاتی چیست؟

شعار تبلیغاتی عبارتی جذاب یا یک سری واژگان است که به مصرف کنندگان کمک می کنند تا نام یک شرکت، مارک یا محصول را به راحتی به خاطر بسپارند.

در واقع هویت برند شما را شعار شما تعیین می کند.

شرکت ها شعارهایی را در کمپین های تبلیغاتی مختلف استفاده می کنند،  به این امید که این عبارات در ذهن مردم حک شود.یک شعار خوب فوراً احساسات و ایده ها را برمی انگیزد و آن ها را به یک برند ربط می دهد.

شعارهای خوب همچنین به راحتی به خاطر سپرده می شود و می تواند بخشی از فرهنگ آن جامعه شود.

طراحی شعار تبلیغاتی

چند نکته ساده وجود دارد که با رعایت کردن آن ها شعار تبلیغاتی شما منحصر به فرد خواهد شد:

مختصر و مفید بنویسید

شعار تبلیغاتی جای داستان سرایی و بلند گویی نیست چون کسی آن را به خاطر نمی سپارد.

کسی حاظر نیست بیشتر از یک چند ثانیه برای تبلیغات شما وقت بگذارد بنابراین از همان اول بروید سر اصل مطلب.

ثابت قدم باشید

اگر یک کسب و کار کوچک را اداره می کنید مهم ترین چیز برای شما ثابت قدم بودن است.

اطمینان حاصل کنید که شعارهای تجاریتان لگو، نام شرکت و تصور ذهنی مردم از شما را تکمیل می کند.

برای مثال شعار شرکت اپل می گوید متفاوت فکر کن.

روی آنچه که شما را متفاوت می کند متمرکز شوید

مزیت رقابتی شما نسبت به دیگران چیست؟ همان را در شعارهایتان بولد کنید.

محصولات و خدمات اصلی خود را فراموش نکنید و آن ها را در شعارهای خود بگنجانید.

مثال لیوایز: کیفیت هرگز از مد نمی افتد. لیوایز یک شرکت طراحی و تولید پوشاک است.

خارج از زمان و مکان باشید

گذر زمان وتغییر مکان را در نظر داشته باشید چون ممکن است پس از گذشت چند سال یا با تغییر مکان شما

شعارتان دیگر کاربرد نداشته باشد.

البته هر چند وقت یک بار می توانید شعارتان را عوض کنید.

کوکا کولا از 1886 تا کنون با توجه به زمان و بازار هدف حدودا از 60 شعار مختلف استفاده کرده است.

شعار باید به تنهایی هم کاربرد داشته باشد

شعار شما نباید رمز و راز باشد.

شما شعاری می خواهید که بدون نیاز به هرگونه اطلاعات اضافی، به مخاطبان خود بگویید تجارت شما چیست؟

به عنوان مثال شعار فروشگاه اینترنتی ebay به این صورت است:  بخرید، بفروشید، به آن عشق بورزید.

از کمک دیگران بهره ببرید

خلاق بودن کار سختی است، اما روش هایی وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید.

از مخاطبان و مشتری های خود کمک بگیرید زیرا کسی وجود ندارد که شما را بهتر از آن ها بشناسد.

برای این کار می توانید در شبکه های اجتماعی از آن ها کمک بگیرید.

در آخر ذکر این نکته لازم است که طراحی شعار تبلیغاتی با مخاطبیان خود رو راست باشید در غیر اینصورت عواقب جبران ناپذیری متوجه شما خواهد شد.

تعداد صفحات : 8

درباره ما
شرکت نماد با بیش از ده سال سابقه در زمینه ساخت استند فروشگاهی، استند تبلیغاتی و ساخت استند نمایشگاهی (رول آپ، پاپ آپ، کانتر سمپلینگ و فروش، استند شارژر موبایل مکان های عمومی، انواع استند کراس و …) در خدمت شما عزیزان می باشد. مشاوره و پشتیبانی: 86034275-021 و 2217513-0912
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 277
  • بازدید سال : 1,788
  • بازدید کلی : 6,331